• LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • Facebook - White Circle

y-tunnus 2988714-3

Hei, Anna täällä!

Olen Anna Palokangas, asiakaskokemuksen kehitäjä ja palvelumuotoilija, joka vannoo muotoiluajattelun ja kokonaisvaltaisen kehittämisen nimeen.

Periaatteeni on, että kun asiakaskokemusta kehitetään, tarkastellaan koko yrityksen toimintaa. Kaikkea ei tietenkään kehitetä kerralla vaan pala palalta edetään kohti aidosti asiakaslähtöistä tekemistä. Tavoitteena on "kaikki voittaa" eli tyytyväiset asiakkaat, tyytyväiset työntekijät ja menestyvä yritys. Ei ihan helppoa, mutta täysin realistista.

 

Kaikki työ ja vaiva kannattaa, sillä parempi asiakaskokemus tuottaa parempaa bisnestä!

 

Haluatko jutella tästä lisää?

Ota yhteyttä!